Sunday, May 15, 2016

कामरेड मदन भण्डारी प्रति हार्दिक श्रद्धान्जली !

कामरेड मदन भण्डारीलाई सम्झिनु पर्ने कारण अरु केही नभएर नेपाली क्रान्तिमा उहाँका योगदान नै हुन् । मुख्य गरी नेपाली क्रान्ति के, कस्तो र कसरी का सन्दर्भमा वुर्जवा पार्टीहरु देखि सर्वहारा वर्गीय पार्टीहरु समेत संग तत्काल सम्म रहेको अस्पष्टता, अन्यौल र अकर्मण्यता चिर्दै उहाँको अगुवाईमा विकास गरिएको “नेपाली क्रान्तिको कार्यक्रम जनताको वहुदलिय जनवाद नै उहाँलाई सम्झनु पर्ने प्रमुख कारण हो । त्यसलाई थप विकसित गर्दै कार्यान्वयन गर्नु उहाँ प्रतिको साँचो श्रद्धान्जली हो । यसै सन्दर्भमा प्रस्तुत छ मेरो पुस्तक "क्रान्तिका कुरा" वाट उद्धरण गरिएका सान्दर्भिक अंश ।

…………………………. एउटा राजनीतिक दलले पुरानोको अन्त्य नयाँको निर्माणका लागि वनाउने नलुकाईकन सार्वजनिक घोषणा गर्ने विषय क्रान्तिको कार्यक्रम हो का. मदन भण्डारीले यसलाईपार्टीले सार्वजनीक रुपमा फहराएको आफ्ना लक्ष्य सहितको झण्डाभन्नुभएको

………………………… मदन भण्डारीले पनि जनवादलाई मूलरुपमा राजनीतिक पद्दति भएको समाजमा रहेको अर्थतन्त्र अर्थात उत्पादन पद्दतीले यसको आधारको काम गर्ने कुरा वताउनु भएको

…………………………. राष्ट्रिय तथा अन्तराष्ट्रिय परिस्थिति अन्तरराष्ट्रिय कम्युनिष्ट आन्दोलनको अनुभवबाट सिकेर का. मदन भण्डारीको नेतृत्वमा नेपाली विशिष्टताको नयाँ (जनताको) जनवादी (लोकतान्त्रिक) क्रान्तिको कार्यक्रम अगाडि ल्यायो यस अघि नेपाल कम्यूनिष्ट पार्टीले तय गरेको नेपाली नयाँ जनवादी क्रान्तिको कार्यक्रममा केही विशेषताहरु समेत थप गरेर प्रस्तुत गरिएको त्यस कार्यक्रमलाई जनताको बहुदलीय जनवाद भनियो

…………………….. का. मदन भण्डारीका अनुसार जनताको वहुदलीय जनवाद भनेको यस्तो जनवादी राज्यसत्ता (अधिनायकत्व) हो जसको शासन प्रणालीमा वहुदलीय प्रतिस्पर्धा रहेको हुन्छ

…………………………….. २०६२/०६३ को जनआन्दोलन एउटा जनक्रान्ति थियो जनताको जनवादी क्रान्ति का. मदन भण्डारीले भने झैं जनताको नेतृत्वमा सम्पन्न यस जनक्रान्तिले नेपाली जनताको शत्रुको रुपमा रहेको सामन्त तथा दलाल वर्गको गठजोड समाप्त पारेको त्यसको नाईकेलाई सत्ताच्यूत गरेको संयुक्त जनवादी सत्ताको स्थापना गरेको

………………………… नयाँ जनवाद (जनताको वहुदलीय जनवाद) लाई राजनीतिक, आर्थिक, सामाजिक, साँस्किृतिक सवै हिसावले सुदृढ नवनाई हतारमा, वलपूर्वक समाजवादको स्थापना गरे मदन भण्डारीले वताउनुभए जस्तै त्यसको दिगोपना हुनेछैन

……………………… जनताको वहुदलीय जनवाद का. मदन भण्डारीको नेतृत्वमा नेकपा एमालेले विकसित गरेको कुरा सत्य हो तर यो नेकपा एमालेको मात्र कार्यक्रम होईन

……………………. का. मदन भण्डारीको अगुवाईमा आएको यस कार्यक्रमले ठोस मुर्तरुप लिन नपाउँदै उहाँको रहस्यमय दुर्घटनामा परि मृत्यु भएपछि उक्त कार्यक्रमको थप व्याख्या विश्लेषणको जिम्मा कसैले लिएन नयाँ परिवेशमा जाँदा ल्याइएको त्यो कार्यक्रम सारमा यस अघि कम्युनिष्ट पार्टीले भन्दै आएको नयाँ जनवाद भन्दा भिन्न नभए पनि रुप, विधि प्रक्रियाका क्षेत्रमा भने नौलो थियो एकातिर यो नविन विषय हुनु, अर्कोतिर यसका प्रमुख संश्लेषक एवं व्याख्याता का. भण्डारीको निधन हुनु अरुले या विरोध मात्र गर्नु या त्यसको लिगेसीका लागि हानथाप मात्र गर्नुले यसलाई थप विश्लेषण, संस्लेषण व्याख्या गर्ने काम अवरुद्ध भयो


…………………… नेपाली क्रान्तिको कार्यक्रममा रुपमा जनताको बहुदलीय जनवादको विकासमा का. मदन भण्डारीले नेतृत्वदायी भूमिका निभाउनुभयो उहाँले आफूले सकेजति त्यसको व्याख्या विश्लेषण पनि गर्नुभयो नयाँ ढंगले सोचिएको कार्यक्रमका कैयौं अदृश्य पाटा हुन्छन् कैयौं नसुल्झिएका गुत्थीहरु हुन्छन् अस्पष्टता अन्यौल हुन्छ, रोचकता रोमाञ्चकता हुन्छ दुर्भाग्यवस ति सवको समाधान नहुदै का. भण्डारीको अवसान भयो तर पनि उहाँले यसका सन्दर्भमा जे जति लेख्नुभयो सबैमा एउटै कुरा लेख्नुभयो कि यो नयाँ जनवादी क्रान्तिको कार्यक्रम हो यसको शासकीय स्वरुप बहुदलीय हुनेछ मानव जातिले आफ्नो विकास क्रममा आर्जन गरेका असल उपलब्धीहरुलाई यसले आत्मसात् गरेको गर्नुपर्छ तर उहाँले यसैलाई सिद्धान्त कहिल्यै बताउनु भएन एउटा असल कम्युनिष्ट भएर उहाँले माक्र्सवादलेनिनवाद प्रति सधैं श्रद्धा राख्नुभएको जनताको बहुदलीय जनवादलाई आफ्नो क्षमताले भ्याए सम्म माक्र्सवादलेनिनवादबाट अनुप्राणित गर्ने, त्यसैको आलोकमा चम्काउने व्याख्या, विश्लेषण विकास गर्नुभएको पाईन्छ जनताको बहुदलीय जनवादका सन्दर्भमा लेखिएका आफ्ना सबैजस्तो लेखाईहरुमा उहाँले यसलाई माक्र्सवाद सम्मत भएको पुष्टि गर्नमा नै आफूलाई केन्द्रित राखेको पाईन्छ उहाँलेयो आफैमा सिद्धान्त हो, यसले कसैको भर पर्नु पर्दैनभनेर कतै प्रकट गरेको या छद्म रुपले पनि त्यस प्रकारको दम्भको प्रदर्शन गरेको देखिदैंन वर्तमानमा जनताको वहुदलीय जनवादका सन्दर्भमा देखिएको सवैभन्दा महत्वपूर्ण विवाद विरोधाभाष नै यो सिद्धान्त हो की कार्यक्रम हो भन्ने हो यसै विवादको समाधानवाट नै अहिले सतहमा देखिएका सैद्धान्तिकअसैद्धान्तिक विवादहरुको समाधानमा योगदान पुग्नेछ त्यसैले यस विषयमा चर्चा गर्नु सान्दर्भिक

No comments: